Σάββατο 17 Μαΐου 2008

Πρωινή-Πρωινή..

Ξύπνησα λίγο πριν τις 8..πήγα στο σαλόνι αλλά δε τη βρήκα..

Έφτιαξα καφέ και βγήκα στο μπαλκόνι αναζητώντας τη..



Ανάμεσα σε χρώματα και μυρωδιές..






Αντίκρυσα το λευκό της αγνότητας και ένιωσα τη μυρωδιά του χώματος..






Όλα αυτά μαζί με έφεραν πιο κοντά στην πρωινή ευτυχία..




Έπειτα από προτροπή της Stassa και του Βότσαλου σας παρουσίασα κατά σειρά τον αγαπημένο μου τοίχο στο σπίτι και εικόνες απ' τα λουλούδια μου..Φυσικά και προσκαλώ όλους σας να συμμετέχετε και να αποκαλύψετε ακόμα ένα στοιχείο της καθημερινότητάς σας..



Καλημέρες αγνές και πολλές ευχές για ένα διαφορετικά ευτυχισμένο Σαββατοκύριακο..

24 σχόλια:

another είπε...

εγω που δεν εχω αγαπημενο τοιχο τι αλλο μπορω να δωσω?

Είδωλο είπε...

Πολυ μου αρεσει η γωνια σου
ειναι υπεροχο το να εχεις προσωπικο χωρο

οιμε..

Όναρ είπε...

Δώσε αγαπημένο ταβάνι..Καλησπέρες ψηλές..

Όναρ είπε...

Καλέ μου x-oyranoy, σε προσκαλώ όποτε θες να την απολάυσουμε μαζί με κουβεντούλα, γέλια και δάκρυα..Καλησπέρες προσκεκλημένες..

Λάκης Θλιμμένος είπε...

Λάτρεψα τον καναπε στον σαλόνι... υπέροχος για ύπνο παρακολουθώντας τις ειδήσεις των 12 (ή αυτή ταινία που τόσο καιρό προσπαθείς να δεις το τέλος της επιτέλους)

Καλό Σ/Κ καλή μου (σ' ευχαριστώ κι από εδώ για το πέρασμά σου από την σκοτεινή σπηλιά μου)

ILive2LoveMe είπε...

Πολύ όμορφο το να μοιραστείς ακόμη κάτι από τον προσωπικό σου χώρο μαζί μας. Μ'αρέσουν τα λουλούδια πάααααααααρα πολύ! Να νιώθεις πάντα εύχομαι την ευτυχία της κάθε στιγμής! Πολλά φιλιά.

DR PAKO® είπε...

Ε, να, σε αυτό το "μπλογκοπαίχνιδο", θα παίξω κάποτε! Απλά, περίμενε να τελειώσω το "φρεσκάρισμα" (βάφουμε το σπιτάκι μας).
Ελπίζω να χωράει κι άλλος στον αξιαγάπητο καναπέ για κουβεντούλα, κρασάκι, γέλια, δάκρυα, sex... τα συνηθισμένα, βρε παιδί! ;)
Τα φιλιά μου, βραδινά - βραδινά...

One Happy Dot είπε...

λατρεύω χουχούλικο καναπέ για ατελείωτες στιγμές χαράς...και λύπης!Είναι πάντα φιλόξενοι οι άτιμοι και παντός καιρού!!! Καλή Κυριακή!!!! :)

One Happy Dot είπε...

p.s. τα λουλούδια σου μια χαρά..τα δικά μας πάλι απεικονίζουν τις δυο τρομάρες!!! :( καλημέρες ανθισμένες!

Leviathan είπε...

poli omorfes fotografies!!!kali sou mera!!

Unknown είπε...

όμορφος ο τοίχος σου. για ακούμπησμα...

φιλιά βρόχινα...

Όναρ είπε...

Λάκη, ακόμα κι αν δεν το ήξερες όταν το έγραφες, το ποστ σου είναι τόσο επίκαιρο..το τέλος της ταινίας αυτής το είδα απόψε..Καληνύχτες κλεισμένες σε σπηλιές..

Όναρ είπε...

ILive2LoveMe, σ' ευχαριστώ για τα όμορφά σου λόγια..λειτουργούν πάντα τόσο θετικά και καταπραϋντικά μέσα μου..Καληνύχτες παυσίπονες..

Όναρ είπε...

If..ιγένεια, ;)

Όναρ είπε...

Γιατρούλη, πώς και άνευ όρων παραδίνεσαι σε μπλογκοπαίχνιδο..τελικά και τα καλά παιδιά κάποτε χαλάνε..Καληνύχτες που χωράνε πολλούς..

Όναρ είπε...

Τελίτσα γλυκιά..πολύ χαίρομαι που είσαι πάντα τόσο αισιόδοξα ευδιάθετη..Καληνύχτες χαρωπές..

Όναρ είπε...

Leviathan, καλωσήρθες και σ' ευχαριστώ..Καληνύχτες ευχής..

Όναρ είπε...

Νεράιδα..είμαι σίγουρη πιο είδους ακούμπησμα εννοείς..Καληνύχτες ερωτικές..

Ταχυδρόμος! είπε...

Εγώ έχω αγαπημένο μπαλκόνι, με όμροφα λουλούδια που όλοι με κοροϊδεύουν ότι περιποιούμε..

Noname είπε...

Εγώ πάλι μόνο αγαπημένο ταβάνι μπορώ να σου δώσω γιατί το σπίτι μου θυμίζει τοπίο ρημαγμένο από επιδρομή του Αττίλα στο τέλος της ημέρας με παιχνίδια να κείτονται εδώ και εκεί που αν δεν προσέξεις και τα πατήσεις πας για διάστρεμα κατευθείαν.Από τότε που ο μικρός μπομπιράκος ήρθε στην ζωή μου έχω ξεχάσει πως είναι να εχεις προσωπικό χώρο...
Καλησπέρα!!!

Όναρ είπε...

Καλωσήρθες Vanessa, κατά τη γνώμη μου είναι καλύτερα να έχεις μικρό μπομπιράκο παρά προσωπικό χώρο..Καλησπέρες μπομπιρογνωμικές..

Όναρ είπε...

Άντε βρε Ταχυδρόμε..θέλω να το δω..Καλησπέρες ανυπόμονες..

stassa είπε...

Εε! Άργησα να έρθω από ΄δω και τώρα μόλις βλέπω τη συμμετοχή σου!

Ωραίος ο τοίχος σου αλλά προτιμάω τα λουλούδια σου! Εδώ που μένω δυστυχώς δεν έχω χώρο για πολλά πολλά φυτά, αλλά έχω μια γλάστρα με βασιλικό στο παράθυρο... :)

Όναρ είπε...

Ο βασιλικός στο παράθυρο είναι must για τον Έλληνα του εξωτερικού..εύγε..Καλημέρες αργοπορημένες..