Δευτέρα 7 Ιουλίου 2008

Σήμερα που γιορτάζουμε..

Πήγαμε στην παραλία και μου είπες στα κλεφτά δυο λογάκια.. έπειτα σε άφησα και πήγα στο χωριό μου..δε σου είπα ούτε ένα λογάκι..Και να που γύρισα στην αγκαλιά σου και κοίτα να δεις (όπως λέμε άκου να μαθαίνεις) σύμπτωση..

Eίναι τα γενέθλιά σου..












Χρόνια Πολλά λοιπόν μωρό μου..

Σου εύχομαι και από εδώ και κοίτα να διαβάσεις τα σχόλια γιατί οι φίλοι - συνοδοιπόροι - αδερφές ψυχές bloggers δε θα σε αφήσουν έτσι..

39 χρόνια στη ζωή δεν είναι και πολλά..δεν είναι βέβαια και λίγα..σημασία έχει να τα ζεις..όμορφα ή άσχημα δεν έχει να κάνει..αρκεί να τα ζεις..και κυρίως να τα ζεις μαζί μου..ή με όποιον εσύ αισθάνεσαι ευτυχισμένη..(για να μη φανώ και πολύ εγωίστρια..εννοείται ότι ούτε το εύχομαι ούτε το εννοώ)

Χρόνια Πολλά λοιπόν μωρό μου..

27 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

μαζί να τα ζήσετε, και άλλα τόσα ακόμα, και άλλα τόσα, και πάντα ολοκληρωμένα, και αγαπημένα, και ευτυχισμένα, και αν κάτι σκιάσει την αγάπη σας, να βάλετε φως πολύ φως να φύγει.
να φιλήσεις το μωρό σου και να της διαβιβάσεις τις θερμότερες ευχές μας, γεμάτες χαρά, υγεία, αγάπη, και πολλά φιλιά!

Λάκης Θλιμμένος είπε...

Τις πιο θερμές ευχές τόσο στην εορτάζουσα όσο κι σε σένα που τόσο την σκέφτεσαι

Πολλά φιλιά και στις δύο σας

Καλό βράδυ να έχετε (και ακόμα καλύτερο ξημέρωμα)

One Happy Dot είπε...

Χρόνια Πολλά Ονειρεμένο μωρό! Να είσαι γερή, δυνατή, ευτυχισμένη και να δέχεσαι την αγάπη που ξεχυλίζει εδω μέσα καθώς...κάθε Post από σένα ξεκινάει και σε σένα καταλήγει τελικά και όλοι μαζί, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο για σένα μιλάμε! Εγωίστρια χωρίς να το θέλεις και αφορμή για τόσες κουβέντες! :) Χρόνια γλυκά! Να την χαίρεσαι καλή μου Όναρ!

DR PAKO® είπε...

Χρόνια της πολλά! Να την χαίρεσαι!!!
Τα φιλιά μου, ευχητήρια...

Because of you... είπε...

Να χαιρεσαι το ετερον ημισυ λοιπον γλυκια μου!!!!

Παντα συνοδοιποροι στη ζωη, στα καλα και στα ασχημα!

Τις πολυ γλυκες μου καλημερες λοιπον μαζι με τα χρονια μου πολλα! :)

Είδωλο είπε...

Xρονια πολλα σε γαληνεμενες ψυχες.

Unknown είπε...

γέλασα με το γραφόμενο στις "ετικέτες", ω πειραχτήρι! ξέρεις πως είναι η πιο καυλιάρα ηλικία όμως. ζήστε την!

;)

φιλιά βρόχινα...

Ταχυδρόμος! είπε...

Να σας χαιρόσαστε λοιπόν!Και μεις! Και μεις!

kalynama είπε...

Να τη χαίρεσαι, να είναι πολύχρονη και εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να ζήσετε στιγμές μοναδικές αυτό το καλοκαίρι στις αγαπημένες σας παραλίες.

Τουρτίτσα όμως δεν είδαμε... έστω παγωτοτουρτίτσα.. δε θα λέγαμε όχι... :P

Καληνύχτα ταξιδεμένη να έχετε :-))

ILive2LoveMe είπε...

Χρόνια πολλά χρόνια καλά χρόνια ευτυχισμένα, γεμάτα υγεία και πολύ πολύ αγάπη να σας γεμίζει. Να είναι πολύχρονη και να είστε πάντα ευτυχισμένες μαζί.
Φιλιά!

naya είπε...

Ωραια ετικετα!!Σα δε ντρεπεσαι!!:PP
Χρονια της πολλαααα!!Τι δωρο της πηρες???

Ανώνυμος είπε...

χρονια της πολλαααα!!!
και συ να τη χαιρεσαι, βρε!
39 δεν ειναι τιποτα, ακομα παιδακι ειναι! με το τοπι παιζει!

φιλια κουκλες!!!

Όναρ είπε...

Γλυκέ μου basnia, σ' ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές σου..ανταποδίδουμε..Καλησπέρες ευχαριστιών..

Όναρ είπε...

ΛΘ, σ' ευχαριστούμε..ήταν όντως καλύτερο..το ξημέρωμα..Καλησπέρες (και πάλι) ερωτικές..

Όναρ είπε...

Τελίτσα μου, σ' ευχαριστούμε πολύ, αλλά μην της δίνεις και πολύ θάρρος γιατί τον ναρκισσισμό τον έχει στο τσεπάκι..Καλησπέρες ψυχαναλυτικές..

Όναρ είπε...

Γιατρούλη μου, ανταποδίδουμε κι ευγνωμονούμε..Καλησπέρες ποδηλατικές (ξέρεις εσύ)..

Όναρ είπε...

Because of you, να 'σαι καλά..Καλησπέρες εξίσου γλυκές & σοκολατένιες..

Όναρ είπε...

X-oyranoy, σ' ευχαριστούμε πολύ..πολύ θα ευχόμουν να ήταν όντως έτσι οι ψυχές..αλλά είναι απλά ανθρώπινες..άρα σε μόνιμη ανησυχία..Καλησπέρες τρωτές..

Όναρ είπε...

Νεράιδα, έρχεται και η σειρά σου..! Καλησπέρες προετοιμασίας..

Όναρ είπε...

Ταχυδρόμε, αυτό το "Και μεις! Και μεις!" περιμένω τόσο καιρό..Καλησπέρες που χάνουν την υπομονή τους..

Όναρ είπε...

Kalynama, σ' ευχαριστούμε πάρα πολύ..τουρτίτσα ούτε εμείς είδαμε..Καλησπέρες διαίτης..

Όναρ είπε...

ILive2LoveMe, σ' ευχαριστούμε ιδιαιτέρως..θα προσπαθήσουμε να είμαστε πολύχρονες και κυρίως ευτυχισμένες..Καλησπέρες που δίνουν το λόγο τους..

Όναρ είπε...

Naya, η αλήθεια είναι ότι δεν ντρέπομαι και γι' αυτό σου λέω ότι της πήρα (όχι δώρο)..Καλησπέρες ξεδιάντροπες..

Όναρ είπε...

Lenaki & Christiana, thanks a million..τις λέξεις συλλαβίζει ακόμα..Καλησπέρες με την Πόπη και το τόπι..

greendim είπε...

Χρόνια πολλά και καλά και από μένα!...

the boy with the arab strap είπε...

tis eyxes mou !!!!!

Όναρ είπε...

Greendim & Ονειρικό Κρασάκι σας ευχαριστώ πάρα πολύ..να είστε καλά..Καλησπέρες χαρούμενες..πολύ..