Κυριακή 12 Ιουλίου 2009

Πάρε-Δώσε..


Δώσε μου..


Το πιο κόκκινο φιλί της λήθης σου..τον πιο βαθύ αναστεναγμό του πόθου σου..το πιο τρυφερό χαμόγελο των κοιλοτήτων σου..τις πιο μεγάλες διαδρομές των χεριών σου..το πιο ηδονικό βλέμμα των κοριτσιών που έλιωσαν στα χέρια σου..


Πάρε μου..


Όλες τις ανάσες που μου απέμειναν για να ζω κοντά σου..όλα τα θέλω που δε θα με αφήσεις να διεκδικήσω..όλα τα πάθη που δε θα προλάβω να σου αποκαλύψω..όλα τα υγρά μονοπάτια των αδιεξόδων μου..όλα τα μέτρα της απόστασής μας..


17 σχόλια:

Lupo Alberto είπε...

"Απόψε
θέλω να κρατήσω τα χέρια σου
να μικρύνω τις αποστάσεις...
Απόψε
θέλω να διώξεις τους φόβους μου
να νιώσω το κορμί σου...
Απόψε
πρίν χαθώ στα όνειρα μου
θα γίνω ξανά το κόκκινο της ζωής σου..."


"Από ποιό???..."

tovenito είπε...

υπάρχουν αποστάσεις που γεφυρώνονται και άλλες που γκρεμίζονται ή που ταυτόχρονα γίνονται και τα δύο.
ελπίζω να επέλεξες το σωστό..
καλησπέρες χιλιομετρικές

HaLiaS είπε...

στέλνω ένα φιλί, του "εις το επανιδείν" που δεν πρόλαβα να δώσω.
κόκκινο δεν είναι σίγουρα, μα είναι σαλλλονικιότικο, με γεύση χανούμ μπουρέκ, και χρώμα βάψε το εσύ ότι γουστάρεις...

με την ευχή οτι περάσατε όμορφα στα βόρεια και να πέρνατε δις όμορφα στα νότια.
καλό ξημέρωμα! :)

** "Εις το επανιδείν: Το επανιδείν είναι απαρέμφατο αορίστου του ρήματος επανορώ = επαναβλέπω. Από το ορώ έχουμε τη λέξη όραση (η αίσθηση της όρασης). Η φράση εις το επανιδείν είναι χαιρετισμός, τον οποίο απευθύνουμε σε κάποιον τη στιγμή που χωριζόμαστε απ' αυτόν και εκφράζει την ευχή για μελλοντική επανασυνάντηση. Έχει την ίδια σημασία με την αγγλική φράση “see you” ή τη γαλλική “au revoir""

Ανώνυμος είπε...

Ααααααχχχχ. Λιώνω, λιώνω, λιώνω...

Τιιιιιιιιιιι;;;
Πώς τι πού ποιός πότε;
Και 'μεις πού είμασταν;;;
:)

jacki είπε...

Αχ αυτά τα κόκκινα.

Να δένεις τα μαλλιά σου ε;

Μη με ξεχάσεις :)

{.πavλος.} είπε...

v.e.r.y...h.o.t

:)

kalimeres telitsotrelamenesss

Όναρ είπε...

Lupo, από ποιο και από πού χάσαμε τη μπάλα, τ' αυγά και τα πασχάλια..ξέρεις τώρα..Καλημέρες πορτοκαλιές..

Tovenάκο μου, πιστεύεις πραγματικά ότι εμείς επιλέγουμε..; Εγώ νιώθω ότι είμαι στο κέντρο την μοίρας και περιμένω ποια πόρτα θα μου ανοίξει να μπω..κάπως έτσι..Καλημέρες μοιραίες..

Υ.Γ. Σεξ πάλι δεν κάναμε..

Σέξι Halia, όχι μόνο δε με αποχαιρέτησες αλλά ούτε ένα φιλάκι δε μου έδωσες..κι εγώ αναγκαστικά βρήκα αντικαταστάτη..επάξιο..Καλημέρες εκστασιασμένες που σε γνώρισαν..

Υ.Γ. Άσε που τα λες και τόσο ωραία..

Μπάτλερ, εσείς τα πίνατε..κι εγώ βέβαια το ίδιο έκανα..αλλά σε κρεβάτι..Καλημέρες επί του καναπέος..

Jacki, θα δένω και τα μαλλιά μου και τη ζωή μου..κόμπο..και όχι, δε θα σε ξεχάσω..Καλημέρες γόρδιες..

Όναρ είπε...

Παύλε, good-morning και σε σένα..χθες όντως έκανε λίγο παραπάνω ζέστη..εύχομαι να είσαι καλά..Καλημέρες διπλές..

BUTTERFLY είπε...

Κοκκινο της φωτιας και κοκκινο του παθους! Αποστασεις που εκμηδενιζονται η επεκτεινονται αναλογα τις περιστασεις και τις επιλογες! Αχ αυτος ο ερωτας!
Για αλλη μια φορα...καλημερες ερωτευμενες!

mahler76 είπε...

να καούνε τα κρεβάτια που θα έλεγε και η Στανίση!!!

Όναρ είπε...

Πεταλουδίτσα, ένα αχ και λίγο είναι..Καλημέρες πολλές..

Mahlerάκο μου, να καούνε τα ρημάδια..Καλημέρες καμμένες (απ΄όλες τις απόψεις)..

b|a|s|n\i/a είπε...

καλημέρες αλληλοπαρμενοδωσμένες! :)

Όναρ είπε...

Πάντα δείχνεις ιδιαίτερη κατανόηση στα πουτανάκια Πευκοβελόνη μου..Καλημέρες όμοιες..

One Happy Dot είπε...

Καλησπέρες εμπορικές και εμπορεύσιμες!

Unknown είπε...

ίσως να μην κάνουμε πάντα εμείς τις επιλογές, το να αφήνουμε να μας επιλέξουν όμως, είναι κι αυτό μια επιλογή...

ουφ, είμαι κουρασμένη αυτές τις μέρες και δεν ξέρω τι λέω. και πότε ήξερα θα μου πεις...

:)

φιλιά βρόχινα κουκλί μου...

Όναρ είπε...

Τελίτσα μου, αυτό το "εμπορικές" πού ακριβώς αναφέρεται..; Όχι πως δεν κατάλαβα..αλλά να..ξέρεις τώρα..έχω χάσει τον μπούσουλα..Καλησπέρες αποπροσανατολισμένες..

Νεραϊδόνι μου τρελό, δεν μπορώ να πω ότι έχεις άδικο αλλά δε θέλω να δώσω κι εξηγήσεις..στον εαυτό μου κυρίως..Καλησπέρες εγωιστικές..

the boy with the arab strap είπε...

τι ομορφο !!!!!! πολλα φιλια καλοκαιρινα σου φερνω απο τις δροσερες μικρες κυκλαδες .