Δευτέρα 20 Ιουλίου 2009

Κόψε..



Τι άλλαξε; Τι χάλασε;

Λες και πάνω στο διάφανο φως

μελάνι στάλαξε.

Πού χάνεσαι;

Πού τρέχει το βλέμμα;

Ποια αλήθεια μου κρύβει ο καπνός

ή μήπως κρύβει ψέμα;

Θα κοιτώ στα μάτια σου

θα ρωτάω μέχρι να μου πεις

θα χτυπώ στα βράχια σου

ως το τέλος της σιωπής.

Κόψε και μοίρασε στα δύο

πάντα η αγάπη θέλει δύο,

δυο να γελούν στο ίδιο αστείο

δυο να ζεσταίνουνε το κρύο

δυο να μοιράζονται αμαρτία και θεό.

Κόψε και μοίρασε στα δυο

πάντα η αγάπη θέλει δυο

δυο μονομάχους στο πεδίο

δυο στο μαζί και στο αντίο

δυο να μοιράζονται τα πάντα

ή το κενό.

Τι ξέφτισε; Τι έσπασε;

Λες και επάνω μου χούφτες γυαλιά η νύχτα πέταξε.

Ποιος έφταιξε και ποιον ν`αθωώσω;

Να σε πάρω ξανά αγκαλιά

ή μήπως να θυμώσω

Στίχοι: Λίνα Δημοπούλου

Μουσική: Αντώνης Μιτζέλος

Εκτέλεση: Ελεονώρα Ζουγανέλη

Άλμπουμ: ΕΛΑ (2008)



16 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Η αγάπη θέλει δύο..
σοφό όσο και προφανές...

the boy with the arab strap είπε...

ο ερωτας θελει δυο , στην αγαπη μπορεις να αγαπας τα παντα

BUTTERFLY είπε...

Τι τραγουδαρα ειναι αυτη! Μα τι τραγουδαρα ειναι αυτηη!
Ηφαιστιωνακο, συνηθως τα πιο σοφα πραγματα ειναι τα προφανεστερα!

Mafalda είπε...

agapes kai dilhmata...

"Να σε πάρω ξανά αγκαλιά

ή μήπως να θυμώσω"...

b|a|s|n\i/a είπε...

όσους και να θέλει. όσοι και να είναι. όσοι και να αντέχουν. όσοι και να μοιράζουν. όσοι και να μοιράζονται. να είναι αληθινοί.

Antianemikos είπε...

Καλή μου όναρ ο έρωτας θέλει δύο... Την αγάπη μπορείς να την δίνεις και χωρίς να παίρνεις ή έστω να περιμένεις ανταλλάγματα.

Σε φιλώ να έχεις ένα όμορφο βράδυ!

gay super hero είπε...

Όποιος κερδίζει στα χαρτιά....

Ταχυδρόμος! είπε...

Εγώ θύμωσα. Κουλουριάστηκα στο χώμα. Γύρω από το κρύο κορμί. Το κενό αντίο. Εμείς πια ένα κι όχι δύο. Πόνος. Το μόνο που θυμάμαι. Τώρα καλύτερα. Λίγο. Όχι πολύ. Σαν του Αλεξάκη το Τάλγκο.΄Μόλις το διάβασα, το έζησα..

Ανώνυμος είπε...

Και το μυστικό είναι το μοίρασμα ψυχής…να μπορείς να δώσεις για να μπορείς να πάρεις… Η αγάπη θέλει δύο…αλίμονο αν ο ένας είναι απών…

Albus Genius είπε...

Για το δύο στο μαζί συμφωνώ για το αντίο δεν θα τόλεγα.

Ανώνυμος είπε...

kopse kai dwse kana mpalanter!

Ταχυδρόμος! είπε...

Βρε άντε! Κανένα ποστ λέμε!

Λάκης Θλιμμένος είπε...

δεν είναι του συνηθισμένου μου αλλά δεν ξέρω τι μ' έπιασε τώρα...

τι να σου κάνουν οι δυο.. οι τρεις όμως.. λένε πολλά (άσε δε το τι μπορούν να κάνουν)

καλημέρα και καλό μήνα

Ταχυδρόμος! είπε...

Μίλα βρε!

Unknown είπε...

Γεια σου οναρ! Σε βρήκα επιτέλους.
Η αγάπη θέλει ειλικρίνια.
Ωραίο το τραγουδάκι της Λίνας.

Όναρ είπε...

Ηφαιστίωνα αγοράκι μου, καμιά φορά και τρεις..Καλησπέρες που χωρούν..

Ίμερε, σωστόοοοοος..Καλησπέρες που το πιασαν..

Πεταλουδίτσα μου, έχεις τόσο δίκιο..Καλησπέρες σύμφωνες..

Mafalda, εγώ θα θυμώσω πάντως..Καλησπέρες ήμερα ήρεμες..

Πευκοβελόνη μου, προσπαθούν..να μοιράζουν αλήθεια..στα δύο και στα τρία..μα κυρίως στα ένα..αν υπάρχει τέτοια μοιρασιά..Καλησπέρες μονές..

Antianemike, καλώς μας ήρθες και πάλι..όσο για τα ανταλλάγματα, εδώ που φτάσαμε, νομίζω ότι είναι απαραίτητα..Καλησπέρες υπολογιστικές..

GSH μου, το μυαλό σου στο τζόγο..χαρτόμουτρο..Καλησπέρες αγαπημένες..

Ταχυδρόμε, τέτοια μου κάνεις τρελό μου αγόρι και δεν μπορώ να σε ξεπεράσω..Καλησπέρες κολλημένες..

Korallenia, το πρόβλημα διογκώνεται όταν ο παρών γίνεται απών..και όχι το αντίθετο..Καλησπέρες γρίφων..

Albus, πάντα πας και σχολιάζεις το πιο απίθανο κομμάτι..αλλά έτσι είσαι..unique..Καλησπέρες μοναδικές..

Sakafiora, αυτό τώρα ήταν καρφάκι ή δικός σου ανεπανάληπτος συνειρμός..; Καλησπέρες πρωτότυπες..

Ταχυδρόμε, σους λέμε..σους..

Λάκη, μπορεί να μην είναι του συνηθισμένου σου αλλά απ' ότι βλέπεις είναι του δικού μου..στο σωστό χώρο είσαι..εγώ από κάπου περισσεύω αλλά δε βρίσκω ακόμα από που..Καλησπέρες που (δε) χωρούν..

Ταχυδρόμε, πάψε ΣΕ λέω..

Bear, καλωσήρθες..θέλει ειλικρίνεια η αγάπη αλλά και κότσια η ειλικρίνεια..Καλησπέρες που τολμούν..