Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

(Durex) Play

Με κάλεσε το σεξουαλικό μου αγόρι να παίξω, κι εγώ όχι δεν του λέω αν και δε μου άρεσε το παιχνίδι..

Να πω καταρχάς ότι γεννήθηκα το τελευταίο δεκαήμερο του Απρίλη του '78 και τότε στην κορυφή ήταν τα τραγούδια που θα βρείτε στα links που έχει αναρτήσει ο Γατούλης - σεξουαλικό μου αγόρι. Μπήκα και μόνη μου λίγο στα γρήγορα αλλά δεν κατάφερα και κάτι. Άσε που βαριέμαι τρομερά..

Γράφω αυτά μόνο και μόνο για να κατέβει η άλλη ανάρτηση πιο κάτω και να μη φαίνεται.
Άνευ σοβαρού λόγου δηλαδή..

Σημασία έχει ότι σήμερα είναι Παρασκευή και ο μικρός μου Πρίγκηπας έχει τρελά κέφια..
Με ή χωρίς ρολόι..

By the way, τα durex-play με εκνευρίζουν

Καλό Σαββατοκύριακο ΘΑ έχουμε επιτέλους γλυκά μου μπλογκεράκια..

Over & Όναρ..

7 σχόλια:

mahler76 είπε...

έχε χάρη που δεν ξέρω την ηλικία σου!! Θα πόσταρα εγώ τα τραγούδια :)

Hfaistiwnas είπε...

Άμα έχεις κέφια καλά είσαι!!!!

Όναρ είπε...

Αφού την έγραψα βρε Γατούλη μου..δεν χαμπαριάζω από κάτι τέτοια..η γριά η κότα έχει το ζουμί άλλωστε..Καλησπέρες κοτόσουπας..

Hfaistiwna, όντως..Καλησπέρες θετικής ενέργειας..

tovenito είπε...

ποιος είναι καλέ ο μικρός πρίγκηπας; του γνωστού βιβλίου;

Όναρ είπε...

Ναι σιγά μην είναι και ο ίδιος ο Εξιπερί..tovenito αγάπη μου..σχήμα λόγου είναι..το μικρός όχι το Πρίγκηπας..σε φιλώ σταυρωτά..Καληνύχτες σταυρωμένες..

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Όναρ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.