Παρασκευή 14 Μαρτίου 2008

Πόσο λίγο

Είναι κάποιες σχέσεις που στην αρχή σ' εξιτάρουν κι έπειτα σ' αφήνουν αδιάφορο. Είναι κάποιες άλλες που στην αρχή σ' αφήνουν αδιάφορο κι έπειτα σ' εξιτάρουν. Υπάρχεις κι εσύ που δεν μπορώ να καταλάβω τί έγινε πρώτα και τί μετέπειτα. Θα ήθελα πολύ να πω, τί έγινε πρώτα και τί στο τέλος για να σε πικράνω. Εκεί που όλα βαίνουν καλώς, έρχεται η μπόρα. Και όταν μου φέρνεις μπόρα ξέρεις καλά ότι δεν θα μπορούσα να σου φέρω τίποτα λιγότερο από τρικυμία. Δεν ξέρω τί θέλω από σένα τελικά αλλά με έκανες να καταλάβω πολύ καλά τί θέλεις εσύ από μένα: το απόλυτο τίποτα. Νομίζεις ότι είναι εύκολο να ζήσω με αυτό; Νομίζεις ότι θεωρώ τη συμπεριφορά σου ώριμη και λογική; Το αντίθετο. Και θα στο πω από δω γιατί για ακόμα μία φορά διστάζω να στο πω στα ίσια: Είσαι ένα μικρό, μωρό και ανώριμο ανθρωπάκι που ενώ αισθάνεται ότι δικό μου παιχνιδάκι είναι, καταντά παιχνιδάκι του εαυτού του και έρμαιο της ανύπαρκτης τελικά αυτοσυγκράτησής του. Και μάθε επιτέλους να ζητάς γιατί αυτός είναι ο μόνος τρόπος να πάρεις και να δώσεις. Και τα υπόλοιπα που μου λες τα πετώ στο τζάκι, να καούν γλυκά μαζί με τη θύμησή σου, την ανάγκη σου και τη λαχτάρα μου για σένα..

Αφιερωμένο:

"καλύτερα να πάμε σινεμά" μου είπε
"βαριέμαι στο δωμάτιό σου"

παράξενα παιδια
προτιμούν να καυλώνουν εξ' αποστάσεως
παρά εξ' επαφής

Ντ. Χριστιανόπουλος

1 σχόλιο:

Giannis79 είπε...

Γεια και πάλι!! :))) Βαθυστόχαστο και με πολύ πικρία το σημερινό σου κομματάκι!!! :((( Μου άρεσε το σημείο που έγραψες ότι : "Και μάθε επιτέλους να ζητάς γιατί αυτός είναι ο μόνος τρόπος να πάρεις και να δώσεις.", αλλά παρ' όλα αυτά θεωρώ ότι μία σχέση δεν πρέπει να βασίζεται στο πάρε - δώσε κάτι που παρατηρούμε πολύ συχνά σήμερα δυστυχώς!!! Συμπέρασμα είναι ότι δεν υπήρχαν πραγματικά και απολύτως αληθινά αισθήματα... Θα μου πεις εσύ όμως τι είναι αυτά τα αισθήματα ε;;; Αυτό είναι κεφάλαιο για κάποια άλλη στιγμή... ;) Ελπίζω να πάνε όλα καλά ΓΕΝΙΚΑ!!! Φιλιά

Υ.Γ. : Όσον αφορά τα παράξενα παιδάκια που προτιμούν το εξ' αποστάσεως μάλλον δεν ξέρουν να ΓΛΕΝΤΟΥΝ ΤΟ ΕΞ' ΕΠΑΦΗΣ!!!! :))))