Πέμπτη, 13 Μαρτίου 2008

Wanna play?

Σε μία αδιάφορη, άρρωστη, πεινασμένη και δύσκολη μέρα όπως η σημερινή και μετά από μία βόλτα σε αγαπημένα ιστολόγια, ανακάλυψα ένα erotic game που ξεκίνησε στο http://www.blogosfaira.com/ και λέω να πάρω μέρος. Απρόσκλητη και με το έτσι θέλω γιατί κάτι τέτοια σεξουαλικού περιεχομένου με εξιτάρουν. Κι εσύ που με έχεις το ξέρεις..

E>Αγαπημένη στάση: Doggy style
R>Όργιο: Αμέ. Δε θα πω όμως ούτε πού, ούτε με ποιους, ούτε πότε. Δεν έχω τόσο θάρρος!
O>Επικίνδυνο/κουλό/αγαπημένο μέρος εκτός σπιτιού: Κεντρική πλατεία (πώς να ξεχάσω)
T>Μονογαμία ή πολυγαμία; Standaraki το δεύτερο, 4 ever!
I>Σημείο σώματος που σ’ανάβει (στον άλλο): Στήθος (ειδικά αν υπάρχει σκουλαρίκι στη θηλή)
C>Φαντασίωση: Βιασμός
A>Τί σου αρέσει περισσότερο να σου κάνουν πάνω στο sex: Να με πηδάνε hard, real hard

Για πάρτε σειρά αγαπημένα και διαστροφικά μου φιλαράκια και συνεχίστε τον ερωτισμό..

9 σχόλια:

demon είπε...

Για να δούμε, θα ακολουθήσει κάνας άντρας το erotic game μας ή θα περιμένουν να τους ανοίξουμε τη φαντασίωση!
*
Υ.Γ. Καλά έκανες.

Όναρ είπε...

Οι άντρες κατά κανόνα είναι κότες..Δε μένει παρά να μας αποδείξουν το αντίθετο!!

demon είπε...

Ω ναι!

Όναρ είπε...

Έτσι για την ιστορία ενημερώνω ότι ο f_a μου απάντησε στο Erotica και με κάλυψε πλήρως. Μόνο που το έκανε τετ-α-τετ..

Giannis79 είπε...

Καλησπέρα Onar... Γενικά στο ερωτηματολόγιο και ειδικά στις απαντήσεις σου με κάλυψες στο έπακρο!!! :))) Από κεί και πέρα στην τελευταία ερώτηση θα ήθελα να σου συμπληρώσω κάτι αν μου επιτρέπεις... Μαζί με το real hard θα συμπλήρωνα αρκετή φαντασία και λίγο ακόμα hard core ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΑΖΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΣΤΙΣ ΦΛΕΒΕΣ ΜΑΣ!!! χιχιχιχιχιχι... Πολύ καλό ερωτηματολόγιο!!! cyaaaaaaa....

DR PAKO είπε...

Κα(υ)λώς σε βρήκα, λοιπόν...
Ελπίζω να παίζεις και σε ερωτικά παιχνίδια εκτός ιστολογίου! ;)
Τα φιλιά μου, μη - κότα αντρικά (πού το βρήκες αυτό? Είναι νέα κατηγορία ανδρών? lol)

Όναρ είπε...

Καλώς ήρθες Dr. Pako! Ένας γιατρούλης πάντα χρειάζεται τριγύρω (μου).

poontangdee είπε...

Καλα δεν ντρεπεσαι; :P
Εγω ειμαι πολυ αθωο για να διαβαζω τετοια πραγματα...

disa είπε...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色