Πέμπτη 13 Μαρτίου 2008

Wanna play?

Σε μία αδιάφορη, άρρωστη, πεινασμένη και δύσκολη μέρα όπως η σημερινή και μετά από μία βόλτα σε αγαπημένα ιστολόγια, ανακάλυψα ένα erotic game που ξεκίνησε στο http://www.blogosfaira.com/ και λέω να πάρω μέρος. Απρόσκλητη και με το έτσι θέλω γιατί κάτι τέτοια σεξουαλικού περιεχομένου με εξιτάρουν. Κι εσύ που με έχεις το ξέρεις..

E>Αγαπημένη στάση: Doggy style
R>Όργιο: Αμέ. Δε θα πω όμως ούτε πού, ούτε με ποιους, ούτε πότε. Δεν έχω τόσο θάρρος!
O>Επικίνδυνο/κουλό/αγαπημένο μέρος εκτός σπιτιού: Κεντρική πλατεία (πώς να ξεχάσω)
T>Μονογαμία ή πολυγαμία; Standaraki το δεύτερο, 4 ever!
I>Σημείο σώματος που σ’ανάβει (στον άλλο): Στήθος (ειδικά αν υπάρχει σκουλαρίκι στη θηλή)
C>Φαντασίωση: Βιασμός
A>Τί σου αρέσει περισσότερο να σου κάνουν πάνω στο sex: Να με πηδάνε hard, real hard

Για πάρτε σειρά αγαπημένα και διαστροφικά μου φιλαράκια και συνεχίστε τον ερωτισμό..

8 σχόλια:

demon είπε...

Για να δούμε, θα ακολουθήσει κάνας άντρας το erotic game μας ή θα περιμένουν να τους ανοίξουμε τη φαντασίωση!
*
Υ.Γ. Καλά έκανες.

Όναρ είπε...

Οι άντρες κατά κανόνα είναι κότες..Δε μένει παρά να μας αποδείξουν το αντίθετο!!

demon είπε...

Ω ναι!

Όναρ είπε...

Έτσι για την ιστορία ενημερώνω ότι ο f_a μου απάντησε στο Erotica και με κάλυψε πλήρως. Μόνο που το έκανε τετ-α-τετ..

Giannis79 είπε...

Καλησπέρα Onar... Γενικά στο ερωτηματολόγιο και ειδικά στις απαντήσεις σου με κάλυψες στο έπακρο!!! :))) Από κεί και πέρα στην τελευταία ερώτηση θα ήθελα να σου συμπληρώσω κάτι αν μου επιτρέπεις... Μαζί με το real hard θα συμπλήρωνα αρκετή φαντασία και λίγο ακόμα hard core ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΑΖΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΣΤΙΣ ΦΛΕΒΕΣ ΜΑΣ!!! χιχιχιχιχιχι... Πολύ καλό ερωτηματολόγιο!!! cyaaaaaaa....

DR PAKO® είπε...

Κα(υ)λώς σε βρήκα, λοιπόν...
Ελπίζω να παίζεις και σε ερωτικά παιχνίδια εκτός ιστολογίου! ;)
Τα φιλιά μου, μη - κότα αντρικά (πού το βρήκες αυτό? Είναι νέα κατηγορία ανδρών? lol)

Όναρ είπε...

Καλώς ήρθες Dr. Pako! Ένας γιατρούλης πάντα χρειάζεται τριγύρω (μου).

Ανώνυμος είπε...

Καλα δεν ντρεπεσαι; :P
Εγω ειμαι πολυ αθωο για να διαβαζω τετοια πραγματα...