Πέμπτη 20 Μαρτίου 2008

Με άρωμα φρεσκάδας

Χθες είπα σ' ένα μαθητή μου να γράψει μία έκθεση με τίτλο: "What would your life be without TV for a week?". Όταν του ζήτησα να κάνει brainstorming μου είπε ότι αν δεν έβλεπε τηλεόραση για μία εβδομάδα θα είχε την ευκαιρία να καθαρίσει. Εκείνη τη στιγμή το προσπέρασα, αλλά μετά συνειδητοποίησα ότι το υπηρετικό προσωπικό στο σπίτι του ξεπερνά τα 7 άτομα κι έτσι δεν έβρισκα το λόγο και την αναγκαιότητα για καθαριότητα. Σήμερα τον πήρα τηλέφωνο και τον ρώτησα τί εννοούσε. Μου απάντησε: "Κυρία, να καθαρίσω τα μέσα μου εννοούσα". Το παιδί είναι 15 ετών.

Αναρωτιέμαι, αν έχει να "καθαρίσει τα μέσα του" ο Κ. που έχει 15 (σχεδόν αγνά) χρόνια στην αγκαλιά του, εγώ που έχω τα διπλάσια (και σίγουρα πολύ πιο αμαρτωλά) τί πρέπει να κάνω; Γενική απολύμανση;

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ή αλλιώς εκεί που οι ... ψαγμένοι ενήλικες, το κεφάλι σκύβουν στην απαστράπτουσα λάμψη της εθελοτυφλίας τους μπροστά.

Τι να πω, όλα τα είπες και κάτι παραπάνω. Εσύ ξέρεις τι εννοώ.

Νά'σαι καλά - καλά.

Woman Of My Dreams είπε...

Μα γιατί να καθαρίζουμε, αφού πάλι θα γεμίσει ...

Μια και καλή στο τέλος...(και δεν βλέπω και τηλεόραση εδώ και αρκετά χρόνια-δικαιολογία δεν έχω ;) )

Γειά σου και από εδώ :)

Όναρ είπε...

Sunflower, εγώ θα είμαι καλά-καλά αν εσύ είσαι καλύτερα-καλύτερα.

Στην υγειά σου, "woman of my dreams"! Επίτηδες έβαλες αυτό το nick για να αναφέρονται σε σένα με αυτόν τον τρόπο, ε; Πονηρούλα, όλο κόλπα είσαι..;)

Woman Of My Dreams είπε...

όχι σου το ορκίζομαι! Ούτε που μου πέρασε από το μυαλό.
Αλλά από την στιγμή που συνειδητοποίησα τι συμβαίνει και ξαφνικά κινδυνεύω να γίνω the woman of everybody's dreams...ένα
πανανθρώπινο, παγκόσμιο, γαλαξιακό,συμπαντικό ,αλλού γι'αλλού , woman και sex symbol... ε ζητώ ταπεινά συγνώμη. Δεν το ήθελα.

Αλλά η μοίρα του καθενός είναι προδιαγεγραμμένη...:D

Because of you... είπε...

Οναρ μου... καθηγητρια Αγγλικων εισαι???

Τετοια γενικη καθαριοτητα ειναι πιο ευκολο (αλλα και πιο περιεργο...) να την κανεις σ' αυτη την ηλικια των 15... ΠΟσα δηλαδη θα εχει το πιτσιρικι να... "καθαρισει???"

Αλι και τρις-αλι σε μας! (οχι οχι, ας μην ειμαστε απαισιοδοξοι...!!)

Πολλες γλυκες καλημερες!!!