Τρίτη, 25 Μαρτίου 2008

Άνοιξε τα χέρια, πιάσε τον ουρανό..

Είμαι σε αυτό το σπίτι από το Νοέμβριο του 2006 και ποτέ δεν είδα αυτή την εικόνα έξω από το μπαλκόνι του υπνοδωματίου μου. Σήμερα, εντελώς ξαφνικά και αναπάντεχα, κοιτώ προς τα πάνω και τη βλέπω. Τη σκάλα προς τον ουρανό. Και αισθάνομαι τόσο ελεύθερη. Δεν έχει σημασία αν θα αποφασίσω να την ανέβω. Σημασία έχει ότι είναι εκεί και με περιμένει. Δε φεύγει. Κι αυτό προσδίδει μία σταθερότητα στην ανισόρροπη ζωή μου.

Αποφάσισα λοιπόν να είμαι πιο παρατηρητική με τους ανθρώπους και τα πράγματα γύρω μου. Εξάλλου είναι εδώ για να με διευκολύνουν. Αν και όταν τα προσέξω..

13 σχόλια:

mad2luv είπε...

αυτο που λες οτι υπαρχει κατι ισσοροπημενο στην ανισοππορη ζωη σου πολυ μου αρεσει...ειναι καλο,και ισχυει και στη περιπτωση μου...

Όναρ είπε...

Το πρόβλημα στη δική μου περίπτωση είναι ότι το ισορροπημένο στοιχείο είναι η ακίνητη σκάλα..

poontangdee είπε...

Γαματο;;
Με σκιαζει βεβαια λιγο, υψοφοβικη γαρ.

Ουτε εγω μεχρι προσφατα ειχα κοιταξει πραγματικα οξω απο το παραθυρο της κουζινας, μεχρι που μια φιλη επαθε ερωτα με την θεα. :)

Όναρ είπε...

Κρίμα που δεν έπαθε με σένα..

Because of you... είπε...

Εσυ την εβγαλες γλυκια μου τη φωτογραφια??

Απιστευτη... ονειρικη..

Μακαρι να την εφτανα (να μην ειχα και υψοφοβια) και να την ανεβαζα.. Απιστευτος θα φανταζε ο κοσμος απο κει πανω!

(Μηπως μου ειχες μια εκπληξουλα??? :(

Πολλα φιλακια γλυκια μου!

Όναρ είπε...

Εγώ την έβγαλα, ναι. Όσο για την έκπληξη πρέπει να συντονιστώ με Συβίλλα. Κοντά είναι όμως, μην ανησυχείς...Φιλιά, εκπληκτικά

Κούκος είπε...

Πάντα θα υπάρχει (ευτυχώς) μια σκάλα για τον ουρανό

Όναρ είπε...

Αρκεί να τη δεις και να βρεις το κουράγιο να την ανέβεις..Καλησπέρα.

Roadartist είπε...

..πολύ μου άρεσε η φωτο σου.. έχει κατι..

Όναρ είπε...

Σ' ευχαριστώ Roadartist και καλωσήρθες..

ric είπε...

85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區,情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室

anywhere_Smile είπε...

This set of unspoken pandora jewerly rules went unchallenged it's not pandora bead and this extra weight, almost magically, pandora charms bracelets everything changed.Brings about acne could Pandora beads find out how traditions evolve, they simply do. To discount pandora the creative mind, images of a wizened pandora sale old wizard sitting atop a stone tower towards discount pandora charms the top of by far the largest mountain pop into your head. He sits Pandora beads 2010 in his white robe stroking his long a few facial beard pandora beads charms coupled with surveys the earth's weddings to be which buy pandora charm has a look of greatly consternation.

Ανώνυμος είπε...

Einer der führenden Hersteller von thomas sabo schmuck Kristall-Schmuck wird die Swarovski Corporation, die seit so hat feinen Bleikristall Schmuck, Perlen und Figuren seit Gold Schmuck 1895. Als Pionier auf diesem Gebiet, entworfen und Daniel Swarovski entwickelte die erste Maschine, die Pr?zision thomas sabo 2010 schneiden k?nnte Kristall in kleine Formen, so dass Perlen und Kristall Steine würden sowohl einheitliche thomas sabo charm club anh?nger als auch symmetrisch sein.Darüber hinaus entwickelte er Art von Kristall, 32% Blei verwendet, um maximiert die Brechung thomas sabo charm und Reflexion des Lichts, wodurch die sch?ne Glitter und Glanz auf die einzelnen Perlen und Kristallen. Perlen Swarovski Schmuck Schmuck zum ist auf der ganzen Welt sehr beliebt sind die vielen Zeilen Anh?nger, Ringe und Broschen selbst verkauft internationally.Swarovski thomas sabo schmuck Kristallschmucksachen hat auch eine Seite, die Spa? wie wunderlichen Anh?nger und Stücke als Elvis Kristall Anh?nger mit beweglichen Armen und Beinen geh?ren.