Τρίτη 4 Μαρτίου 2008

Για να δούμε πόσο μάγκας είσαι..

Κάποιο απόγευμα του Φλεβάρη, περπατώντας στο St. Judes με κορόιδευες χρησιμοποιώντας τον φτωχό και απλό γλωσσοδέτη: She sells shells by the sea shore. Επειδή, όπως έχεις καταλάβει, είμαι εκδικητικός τύπος και μ' αρέσει να σου κάνω ότι μου κάνεις..σε προκαλώ με τους παρακάτω γλωσσοδέτες (που αντέγραψα από το blog της alienlover http://whitefireandgreatsword.blogspot.com/). Προσοχή γιατί ο βαθμός δυσκολίας αυξάνεται..

Γλωσσοδέτης Ν.1: Three witches watch three Swatch watches. Which witch watches which swatch watch? (Μετάφραση: 3 μάγισσες κοιτάζουν 3 Swatch ρολόγια. Ποια μάγισσα κοιτάει ποιο Swatch ρολόι;)

Γλωσσοδέτης Ν.2: Three switched witches watch three Swatch watch switches. Which switched witch watches which Swatch watch switch? (Μετάφραση: 3 μάγισσες μετά απο εγχείριση αλλαγής φύλου κοιτάζουν 3 Swatch κουμπιά ρολογιού. Ποια εγχειρισμένη μάγγισα κοιτάει ποιο κουμπί Swatch ρολογιού;)

Γλωσσοδέτης Ν.3: Three swiss witchbitches, which wished to be switched swisswitchbitches, wish to watch three swiss Swatch watch switches. Which swiss witchbitch which wishes to be a switched swiss witchbitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch? (Μετάφραση: 3 Ελβετίδες μάγισσες πόρνες, οι οποίες επιθυμούν εγχείριση αλλαγής φύλλου, κοιτάζουν 3 Swatch κουμπιά ρολογιού. Ποια Ελβετίδα μάγισσα πόρνη, η οποια επιθυμεί εγχείριση αλλαγής φύλου κοιτάζει ποιο κουμπί Swatch ρολογιού;)
Είπες κάτι;

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μας γαμησες την γλωσσα κυρια μου [αχαχα, σιεξυ!]

Εγω εχω ενα απλο και χαριτωμενο "Μια τιγρης με τα τρια τιγρακια της"

Όναρ είπε...

Δεν ήταν η γλώσσα ο στόχος μου...