Σάββατο 12 Ιουλίου 2008

Όπως του πελάγου οι βράχοι..

Υπάρχουν άνθρωποι που ζουν μονάχοι..λέει το τραγούδι. Αλλά και ποιος δε ζει μόνος του. Η κάθε μέρα και η κάθε νύχτα κρύβει και μία μοναξιά. Και ίσως τη χρειάζεσαι. Ίσως πάλι και όχι. Μα, πώς να νιώσεις τη χαρά αν πρώτα δεν περάσεις μια βόλτα απ΄τα πλακόστρωτα στέκια της μοναξιάς..

Κλειστοί χαρακτήρες σε ζωές κλειστές..

Ανοιχτοί χαρακτήρες σε ζωές σπάταλες..

Αχόρταγα συναισθήματα σε μίζερες πράξεις..

Γεμάτες δόλο..

Άδειες στιγμές..

Πολύ γαλάζιο..

Λίγο γκρι και άπρο..





















Δώσε μου να πιω από αυτή τη θάλασσα που μέσα σου κρύβεις..

Δώσε μου να γλυκοφιλήσω το κοριτσάκι που πίσω σου ακολουθεί..

Δώσε μου να κρατήσω ευχές που δεν έκανες..

Δώσε μου να δω εικόνες που δε ζωγράφισες..

Δώσε μου να ερωτευτώ όλα αυτά που δεν είσαι..

Κι εγώ γι αντάλλαγμα..

Την αύρα σου θα νιώσω και θα ξαναγεννηθώ..

Στον κόσμο που μίσησες..

Στην ώρα που νοστάλγησες..

Σε όσα δεν πρόλαβες να ονειρευτείς..

Σε όσα θα 'ρθουν και όσα θα προσπεράσουν..

33 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

υπάρχουν άνθρωποι που ζουν μονάχοι.
υπάρχουν άνθρωποι που ζουν γελαστοί, μέσα σε κόσμο, μα μονάχοι.
υπάρχουν άνθρωποι που φοβούνται να αγαπήσουν, γιατί φοβούνται να αγαπηθούν.
υπάρχουν άνθρωποι που φοβούνται να συγχωρήσουν, γιατί φοβούνται να συγχωρεθούν.
όσοι έχουν αγαπήσει, πραγματικά, ολοκληρωτικά, ολοκληρωμένα, έστω και για ένα δευτερόλεπτο, δεν είναι μονάχοι.
καλημέρες ζεστές, καπνιστές, καφέ

the boy with the arab strap είπε...

μονο οταν ζησεις μονος θα βρεις τη δυναμη να ζησεις και με παρεα . τις παρειστικες καλημερες μου

raindrop είπε...

"Το ξέρω πως καθένας μοναχός πορεύεται στον έρωτα,
μοναχός στη δόξα και στο θάνατο.
Το ξέρω. Το δοκίμασα. Δεν ωφελεί.
Άφησε με να έρθω μαζί σου....
Εδώ, όσο σιγά κι αν περπατήσω μες στην άχνα της βραδιάς,
είτε με τις παντούφλες, είτε ξυπόλυτη,
κάτι θα τρίξει, - ένα τζάμι ραγίζει ή κάποιος καθρέφτης,
κάποια βήματα ακούγονται, - δεν είναι δικά μου.
Έξω, στο δρόμο μπορεί να μην ακούγονται τούτα τα βήματα, -
η μεταμέλεια, λένε, φοράει ξυλοπάπουτσα, -
κι αν κάνεις να κοιτάξεις σ' αυτόν ή τον άλλον καθρέφτη,
πίσω απ' την σκόνη και τις ραγισματιές,
διακρίνεις πιο θαμπό και πιο τεμαχισμένο το πρόσωπό σου,
το πρόσωπο σου που άλλο δε ζήτησες στη ζωή παρά να το κρατήσεις
καθάριο κι αδιαίρετο.(γ.ρίτσος-η σονάτα του σεληνόφωτος)"

υ.γ.ακόμα εδώ είναι το μαμούνι,γιαυτό δε σχολιάζω το προηγούμενο ποστ...

καλημέρες φιλικές (και τ ρ ο μ ο κρατημένες!)

mahler76 είπε...

"Μα, πώς να νιώσεις τη χαρά αν πρώτα δεν περάσεις μια βόλτα απ΄τα πλακόστρωτα στέκια της μοναξιάς.." σήμερα σε διαβάζω και είναι σαν να γράφεις για μένα. Να είσαι πολύ πολύ καλά.

Είδωλο είπε...

Ζηλευω.
ζηλεεεευω
τι ειναι αυτα που μου δειχνεις.

Unknown είπε...

σου δίνω μια φλόγα να τρεμοπαίζει ενώ σου απαγγέλλω μια ιστορία που ξετυλίγεται αυτή τη στιγμή...

έστω και χωρίς αντάλλαγμα...

φιλιά βρόχινα...

gay super hero είπε...

"Μα, πώς να νιώσεις τη χαρά αν πρώτα δεν περάσεις μια βόλτα απ΄τα πλακόστρωτα στέκια της μοναξιάς.."


'Αντε από το στόμα σου και στου θεού τ'αφτί ;-)

Albus Genius είπε...

Μοναχικοί άνθρωποι στο ναι και στο όχι.
Και με το όχι στη χωριστή του κόλαση.
Και με το ναι να θρυμματίζει το ίδιο του το ναι.
Πλακόστρωτα τα λες τα στέκια της μοναξιάς,
στολισμένα θάναι τα δικά σου,
τα δικά μας είναι σαρκοφάγοι, που λες.
Ωραία γραφή,
«Αχόρταγα συναισθήματα σε μίζερες πράξεις..

Γεμάτες δόλο..

Άδειες στιγμές..

Πολύ γαλάζιο..

Λίγο γκρι και άσπρο..»
Εμείς νικηθήκαμε τρώγοντας τις σάρκες μας,
Περνάμε από τον ίδιο το θάνατό μας
Και τον χαιρετάμε και μας κοροιδεύουν.
Ιερουργούν τον εξευτελισμό μας
Και φτύνουν στο ανοικτό μας χέρι που απλώνεται.


Νάσαι καλά ,ωραία η μοναξιά σου έχει ελπίδα αν μπορούσα να το πώ, γιατί ο καθένας το δικό του ανήφορο θεωρεί δυσκολότερο.

Ταχυδρόμος! είπε...

Καλημέρα ονειρεμένο μου όνειρο..

One Happy Dot είπε...

Πώς να τη νιώσω τη χαρά αν δεν στεγνώσει η λύπη...
Πώς να εκτιμήσω τη συντροφιά αν πρώτα δεν εχω νιώσει τη μοναξιά να γεμίζει τις μέρες μου και να βαραίνει τις νύχτες μου...
Πώς να αγγίξω ενα χέρι όταν όλες μου οι προσπάθειες είχαν αγγίξει τελικά ενα παγωμένο τραπέζι...
Πως να γυρέψω ενα βλέμμα όταν όλα τα βλέμματα είναι στραμένα πρός την αντίθετη κατεύθυνση...
Η χειρότερη μοναξιά είναι ένας κύκλος στο κέντρο ενός κόσμου που δεν σε νιώθει και μέσα στον κύκλο εσυ, εγω, εκείνη, εκείνος...
Η πιο ωραία μοναξιά είναι εκείνη που διαρκεί για λίγο και τη θέση της δίνει σε μια αγκαλιά, ενα φιλί, μια κουβέντα, ενα χαμόγελο, ενα άγγιγμα...για μια στιγμή αξιόλογης μοναξιάς δίνω μια ζωή, για μια αξιόλογα μοναδική στιγμή δίνω τις υπόλοιπες και σε καλημερίζω δυνατά!

greendim είπε...

Πολύ όμορφο!
(Έτσι απλά)...

ILive2LoveMe είπε...

Υπέροχο γλυκιά μου Όναρ, ένα όνειρο :) που κρύβει αλήθειες και θέλω, επιθυμίες και πάθη.
Φιλιά καληνύχτας.

naya είπε...

Aυτο λοιπον ειναι το σχεδιο
;)

Antianemikos είπε...

Το μόνο κακό της μοναξιάς καλή μου όναρ είναι να μην τη συνηθίσει κανείς και τη θεωρήσει ως φυσιολογική κατάσταση...
Καλή σου νύχτα...

Λάκης Θλιμμένος είπε...

Τι έχετε πάθει όλες τώρα τελευταία και μιλάτε για κανόνες, προϋποθέσεις, αγοροπωλησίες, ανταλλάγματα και άλλα σχετικά πάρε-δώσε.

Αμάν πια!!! Γιατί δεν μπορείτε να πάρετε ότι σας δίνετε και να προσφέρετε ότι μπορείτε χωρίς να βάζετε το "ζητώ".

Συγνώμη για το ξέσπασμα αλλά δεν το αντέχω πια! Ζήστε βρε τη στιγμή και αφήστε το αύριο και το χτες. Το χτες έφυγε και το αύριο δεν ξέρουμε εάν θα 'ρθει.

Ξενυχτισμένες (ως συνήθως) καληνύχτες (δεν θα αφήσω καμμιά γαμ.. στιγμή να πάει χαμένη!!)

BUTTERFLY είπε...

Ποσο ομορφο και απαλο σα χαδι! Ποση ευαισθησια και αληθεια σε λιγες λεξεις...καλησπερες ταξιδιαρικες!

Όναρ είπε...

Basnia, υπάρχουμε όλοι εμείς που ζούμε..απλά ζούμε..άρα κάνουμε λάθη..και λίγα σωστά..Καλημέρες ζηλευτά καπνιστές..

Όναρ είπε...

Κρασί & νερό, δίκιο έχεις σ' αυτό αλλά ποιος αντέχει..Καλημέρες που αναρωτιούνται..

Όναρ είπε...

Μικρή μου raindrop, η μεταμέλεια..μεγάλο θέμα..και μεγάλο αγκάθι..Καλημέρες τριανταφυλλένιες δίχως μαμούνια..

Όναρ είπε...

Mahler, πάντα θα γράφω για σένα..για μένα..και για όλους..παιδί του κόσμου..σταγόνα του σύμπαντος σαν είμαι..Καλημέρες τοσοδούλικες..

Όναρ είπε...

x-oyranoy, έλα βρε μωρό μου να σε πάρω μαζί ένα Σ/Κ..δε θέλω να ζηλεύεις..Καλημέρες φιλικότατες..

Όναρ είπε...

Νεράιδα, την παίρνω τη φλόγα σου..τώρα τί άλλο θα μου δώσεις..; Καλημέρες αχόρταγες..

Όναρ είπε...

GSH, έλα, κάνε λίγο υπόμονη..στη γωνία είναι...ξέρω εγώ..Καλημέρες με μαντικές ικανότητες..

Όναρ είπε...

Albus Genius, καταρχήν καλωσήρθες..κατά δεύτερον, οι ανηφοριές είναι για να μας φέρνουν το χαρμόσυνο μήνυμα της κατηφοριάς..χαίρομαι αν ελπίδα βλέπεις μέσα από τα λόγια μου..μακάρι να την έβλεπα κι εγώ..αν και πάντα πίστευα ότι οι αδιέξοδοι δρόμοι κάπου οδηγούν..Καλημέρες ενδόμυχα εξερευνητικές..

Όναρ είπε...

Ταχυδρόμε, μωρό μου εσύ..

Όναρ είπε...

Τελίτσα μου, πάντα δυνατά, μοναχικά και συντροφικά..όλα μαζί και όλα μόνα τους..Καλημέρες συνδυαστικές..

Όναρ είπε...

Greendim, πιο απλά..σ' ευχαριστώ..Καλημέρες λευκές..

Όναρ είπε...

ILive2LoveMe, σ' ευχαριστώ γλυκό κορίτσι..Καλημέρες δροσερές..

Όναρ είπε...

Naya, αυτό είναι το σχέδιο που καταστρώσαμε και να περάσεις από το αρχηγείο το συντομότερο δυνατό να παραλάβεις τις οδηγίες για την αποστολή σου..Καλημέρες undercover..

Όναρ είπε...

Antianemike, μα πώς να τη συνηθίσεις φίλε μου..κι αν αυτό τείνεις να κάνεις..πάλεψέ το..γιατί οι αφύσικες καταστάσεις όταν φυσιολογικές μοιάζουν τον εαυτό σου χάνεις..Καλημέρες αγωνιστικές..

Όναρ είπε...

ΛΘ, χώσε..χώσε..ποιος σε ακούει δεν ξέρω..γιατί απλά δε γνωρίζω τί έχετε πάθει όλοι εσείς τώρα τελευταία και μόνο ζητάτε..Καλημέρες απειλητικές..

Υ.Γ. Να μου κάνεις πιο συχνά τέτοια ξεσπάσματα γιατί με φτιάχνεις..ερωτικά πάντα..

Όναρ είπε...

Butterfly, τα ταξίδια της ψυχής είναι τα πιο ανταποδοτικά..Καλημέρες αναψυχής..

naya είπε...

Βαριεμαι..
στειλτο μου με μεηλ..
:PP